Ideaalilähedane

Suurepärane purjetamine Turu saarestikus. Tänased 24 miili olid ilmselt parim purjetamine mis üldse olla saab: 4-5 meetrit tuult, praktiliselt ei mingeid laineid ja kaunid saared ümberringi. Muidugi, päike ka paistis kogu aeg. Õhtuks jöudsime Tunnhamni sadamasse mis asub sobiva 27 miilise päevateekonna kaugusel Hankost. Saar on olnud sama perekonna käes juba 16 sajandist saadik. Kogu vajalik elekter toodetakse kohapeal, tuulest ja päkesest. Varuks on siiski ka diiselgeneraator.

Korppoströmi marina on tühi

Järjekordne tühi sadam. Poid on vees, aga uksed kinni, duši ei saa, saunast rääkimata. Purjekaliiklust ikka on. Täna nägime kümmekonda. Üks soomlane tuli hilja õhtul peale meie veel siis ööbima. Väntasime Ruuga saare teise otsa ja tagasi. Kuigi seenekorjamise plaani polnud tulime tagasi ikkagi kilekotitäie puravikega. Seekord võtsime ainult kõige ilusamaid ja suuremaid.

Jungfruskär ja puravikud

Purjetasime nii kaua kui tuul vähegi puhus. Mis sest, et pidime loovima alla kolmemeetrises tuules. Viimased 5 miili ikkagi motoriseerisime. Õhtuks oli vesi peegelsile. Jungfruskäril ammuvad lehmad ja kasvavad puravikud. Viimaseid on sedavõrd palju, et kiire õhtune ring 3 km loodusrajal andis neid meile terve kilekotitäie. Vaene Ruu, tema peab need õhtusöögiks ära puhastama.